Administratör inom ekonomi och anbud

11 mars

ARBETSBESKRIVNING

Som administratör hos Kaminsky arkitektur har du en central roll där du fungerar som spindeln i nätet. Du kommer att arbeta på vårt Stockholmskontor, men också ha ett nära samarbete med kollegorna i Göteborg.

I den här rollen kommer du att hantera kund- och leverantörsfakturor, samt ansvara för att koordinera och administrera anbudsprocessen – från första steget till färdigt anbud. Du identifierar och analyserar upphandlingsmöjligheter, sammanställer och kvalitetssäkrar anbudsdokument och ser till att allt följer gällande regelverk. Du arbetar nära våra interna team för att säkerställa att vi lämnar konkurrenskraftiga anbud. Dessutom bidrar du löpande till att förbättra och utveckla våra administrativa processer.

Du ansvarar även för den dagliga driften av Stockholmskontoret, vilket innebär inköp av kontorsmaterial, hyresgästadministration, stöd vid leverantörsupphandling och hantering av post. Dessutom ser vi gärna att du kan hjälpa till med samordning av IT-utrustning (datorer, telefoner), larm- och passersystem.

 

OM DIG

För att trivas i rollen som administratör hos oss tror vi att du är noggrann, strukturerad och van vid att arbeta mot deadlines. Förmågan att ta ansvar och driva egna initiativ värderar vi också högt.  Vi söker dig som:

  • Har tidigare erfarenhet ifrån administrativa arbetsuppgifter och fakturering.
  • Har goda kunskaper i Officepaketet
  • Talar och skriver svenska obehindrat.

 

OM OSS

Kaminsky arkitektur är en prisbelönt arkitektbyrå med 50 anställda på kontoren i Stockholm och Göteborg. Båda kontoren är designade med högsta fokus på en hälsosam arbetsmiljö och hållbarhet. Återanvända möbler kombineras med nytillskott, designade i organiska material som kork och trä. Kontoret i Stockholm ligger på Skeppsbron i Gamla stan med utsikt över Saltsjön. I Göteborg ligger kontoret i en Redarvilla från 1917 omgiven av en vacker trädgård, ett stenkast från Götaplatsen och konstmuseet.

Vi erbjuder en nyckelroll i en spännande och kreativ verksamhet där du får möjlighet att påverka och utveckla företagets affärsstrategi. Du blir en del av en arbetsplats med engagerade kollegor och en positiv företagskultur, där vi värdesätter samarbete och innovation. Hos oss får du stora möjligheter till både personlig och professionell utveckling.

Vi omfattas av kollektivavtal mellan Almega Tjänsteföretagen och Sveriges Arkitekter/ Unionen/Sveriges ingenjörer.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

 

Du söker tjänsten via länken nedan:

https://se.indeed.com/viewjob?jk=1d8d87d2a10ccf7e&from=shareddesktop

 

KONTAKT

För frågor tveka inte att kontakta VD Ida Malmgren + 46 735 31 11 17
Urvalet sker löpande så ansök så snart som möjligt, senast den 26.e mars 2025

Tillbaka